اجرای پروژه ها در کمترین زمان ممکن و با کیفیت ترین حالت

زمانی که برای انجام درست پروژه صرف نکردم، باید برای رفع خطاهای آن صرف کنم.

مشاوره و اجرای پروژه

هوش مصنوعی، تحول کسب و کار شما

شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب آماده انجام پروژه‌های هوش مصنوعی شما توسط بهترین مجریان و برنامه‌نویسان کشور است.

با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه‌های هوش مصنوعی همانند یک راهنما در انجام پروژه کنار شما و شرکتتان خواهیم بود.

اجرای پروژه هوش مصنوعی
آموزش هوش مصنوعی

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (Artificial intelligence) یا به‌اختصار AI، به شبیه‌سازی هوش انسانی در ماشین‌ اشاره دارد، به‌صورتی که مانند انسان فکر کنند و از اعمال آن‌ها تقلید کنند، اشاره دارد.

  • اهداف اصلی هوش مصنوعی شامل یادگیری، استدلال و ادراک است.
  • هوش مصنوعی به شبیه‌سازی هوش انسان توسط ماشین‌ها اشاره دارد.
  • هوش مصنوعی ضعیف، معمولاً ساده و تک کاره و قاعده محور است، درحالی‌که هوش مصنوعی قوی وظایف پیچیده‌تر و شبیه به انسان را به کمک شبکه‌های عصبی انجام می‌دهد.

مراحل انجام پروژه هوش مصنوعی در شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب به چه صورت خواهد بود؟

1470399656 Branding

مرحله اول - دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه‌های هوش مصنوعی از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره‌های هدفمند شما را از سایت‌های دیگر بی‌نیاز خواهد کرد.

1470399671 SEO

مرحله سوم - تعیین مناسب‌ترین قیمت

پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می‌یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می‌شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است. سپس از پیشنهادهای مجریان بررسی شده و بهترین قیمت و زمان انتخاب می‌شود.

1470399614 Social Media

مرحله پنجم - انجام و تحویل پروژه

سپس انجام پروژه توسط تیم دیتاهاب شروع شده و گزارش‌هایی از روند پیشبرد پروژه (در پروژه‌های با زمان طولانی) ارائه خواهد شد.
پس از تکمیل پروژه، نتایج کار برای شما از طریق فیلم و عکس ارسال خواهد شد و در صورت تأیید شما و پس از واریز باقیمانده هزینه، فایل پروژه (گزارش نهایی) ارسال خواهد شد.

1470399662 Marketing

مرحله دوم - ثبت سفارش

به‌منظور سفارش پروژه کافی است فرم سفارش پروژه را به طور کامل تکمیل نمایید. تمامی موارد لازم را در توضیحات ذکر کنید؛ چرا که پروژه شما طبق مواردی که درخواست کرده‌اید انجام خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09938013176 تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @data_hub پیام دهید.

1470399594 Web Design

مرحله چهارم - واریز پیش‌پرداخت

پس از بررسی کامل اطلاعات سفارش و برآورد هزینه انجام پروژه، در صورت موافقت شما، مبلغ پیش‌پرداخت و اطلاعات واریز از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد. پس از واریز پیش‌پرداخت، تیم دیتاهاب آغاز به کار خواهند کرد.


1470399667 Newsletter

مرحله ششم - پشتیبانی پروژه

کلیه پروژه‌های انجام شده در گروه دیتاهاب به مدت 36 ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت نیاز به اصلاح و تغییرات، تیم ما به‌صورت رایگان اصلاحات را انجام خواهند داد.




تشخیص کنایه
در حال انجام
تشخیص الفاظ رکیک فارسی
اتمام

نمونه پروژه‌های آماده هوش مصنوعی

مجموعه دیتاهاب تاکنون بیش از دویست پروژه هوش مصنوعی را در حوزه‌های مختلف مثل پزشکی، بازاریابی و کشاورزی انجام داده است.

چرا دیتاهاب؟

Group 11 Copy

گارانتی

گارانتی تضمینی پروژه تا 36 ساعت

Group 17

تخفیف

بهره‌مندی از تخفیف ویژه در صورت سفارش مجدد

Group 22

سادگی

انجام کلیه مراحل به‌صورت آنلاین

Group 21

حضور متخصصین

بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان حرفه‌ای هر رشته

Phoneicon

همیشه در دسترس

سفارش ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی

Mail icon

خوش زمان

انجام پروژه در مناسب‌ترین زمان ممکن

ai
ai project

شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب​

هوش مصنوعی دوران رشد خود را در صنعت سپری می‌کند و تقاضای زیادی در شرکت‌ها و کسب‌وکارها برای آن هست. در اطراف ما، هر روز پروژه‌های زیادی مبتنی بر هوش مصنوعی تعریف شده و در گاهی اوقات کارفرما، نیروی مناسب برای اجرا ندارد. از طرفی تربیت یا استخدام نیرو متخصص هوش مصنوعی فرایندی پرهزینه و زمان بر است. از طرفی اعتماد به شرکت‌های پیمانکار سخت بوده و ممکن است از پس انجام کار برنیایند. هدف ما انجام پروژه‌های هوش مصنوعی در زمان مناسب و با هزینه معقول است به‌طوری‌که هیچ شرکتی به دلیل کمبود نیرو، پروژه‌های هوش مصنوعی خود را رها نکند و از کسب سود بیشتر محروم نشود.

انجام پروژه‌های هوش مصنوعی

بارها شاهد بودیم که کارفرماها و مدیران شرکت‌ها، تصمیم به هوشمند کردن کسب‌وکار خود گرفته ولی به دلیل کمبود نیرو، دچار مشکل هستند پس به دنبال مکان مطمئنی برای انجام پروژه هوش مصنوعی خود می‌گردند. شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب با داشتن ده‌ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه‌های هوش مصنوعی آماده است تا پروژه‌های تجاری و شرکتی شما عزیزان را برعهده گرفته و با بهترین کیفیت به شما تحویل دهد. ازآنجایی‌که برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها زمان‌بندی و نظم، مؤلفه مهمی است پس ما در انجام پروژه تعهد جدی در رعایت زمان تحویل پروژه داریم.

شرایط انجام پروژه هوش مصنوعی

انجام پروژه

قیمت پروژه هوش مصنوعی

هزینه انجام پروژه‌های هوش مصنوعی بسته به فاکتورهای متفاوت هزینه‌های متفاوتی دارد. یکی از مواردی که در قیمت‌گذاری پروژه لحاظ می‌شود پیچیدگی پروژه است که با میزان وقتی که متخصص در انجام پروژه صرف می‌کند مرتبط است و در قیمت‌گذاری مؤثر است. همچنین فاکتور زمان بسیار مهم است طبیعتاً اگر عجلهٔ زیادی وجود داشته باشد، ممکن است هزینه بیشتر شود.

زمان و کیفیت انجام پروژه هوش مصنوعی

انجام پروژه‌های هوش مصنوعی در دیتاهاب طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم می‌گردد پس لطفاً در فرم ثبت پروژه، حداقل و حداکثر زمان را تعیین کنید. هدف حفظ کیفیت و درعین‌حال تحویل به‌موقع است.

تحول فرایندهای کاری با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی

اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را از حالت سنتی خارج کرده و از ظرفیت‌های علم داده و هوش مصنوعی استفاده کنید، تیم ما به‌صورت مشاور در کنار شما خواهد بود. هدف ما امکان‌سنجی ایده‌های احتمالی مناسب برای شماست. در همین راستا با اتکا بر تجربه و دانش چندین‌ساله خود، در قالب پروژه‌های بینایی ماشین، یادگیری عمیق، یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی به واقعیت تبدیل می‌کنیم. تیم ما آماده همکاری با کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ جهت دریافت سفارش پروژه هوش مصنوعی، ارائه خدمات مشاوره هوش مصنوعی و نیز، آموزش‌های سازمانی است.

مثل همیشه، پاسخگوی شما هستیم.

پرسش‌های متداول

هر کسب‌وکاری، اهداف مشخصی دارد که میزان پیچیدگی پروژه را مشخص می‌نماید. مدت‌زمان لازم برای ارزیابی، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی پروژه هوش مصنوعی بر اساس نیازهای مشتریان متفاوت خواهد بود. برای هر پروژه‌ای، تیم ما توافق دقیقی با مشتریان در مورد جزئیات زمان اجرای پروژه و مواردی که در هر بازه زمانی اجرا می‌کنند، خواهند داشت.

مجموعه دیتاهاب علاوه بر توسعه و پیاده‌سازی سیستم‌های هوشمند، ارائه‌دهنده خدمات مشاوره هوش مصنوعی نیز است.

1-ابتدا  زیر ساخت‌های آنلاین مجموعه شما طی یک جلسه مورد بررسی قرار گیرد و با کسب‌وکار شما و نیازهای کلیدی‌تان آشنا می‌شویم.

۲-بر اساس توافق انجام شده در جلسه دوم لیستی از پیشنهادهای ما در خصوص نواقص و ایده‌های مناسب برای توسعه بیشتر کسب‌وکار شما مطرح می‌گردد. اجرای این موارد هم توسط تیم فنی شما و هم توسط تیم ما قابل‌اجرا خواهد بود.

بله برای حصول اطمینان از محرمانگی اطلاعات شما، در ابتدای کار توافق‌نامهٔ NDA امضا خواهد شد.

۱-محدودیتی در اندازه و حجم پروژه شما وجود ندارد؛ از نوشتن یک برنامه کوچک هوش مصنوعی تا انجام سفارش پروژه‌های بزرگ و پیچیده را با بهترین کیفیت انجام می‌دهیم.

۲- زمینه‌های بسیار زیادی برای ثبت پروژه وجود دارد و در هر زمینه افراد زیادی آماده انجام سفارش شما هستند. وجود مجریان پروژه متعدد باعث می‌شود خیالتان از بابت کیفیت کار راحت شود.

پرسش‌های تخصصی متداول

در ادامه چند گام رایج برای شروع یک پروژه هوش مصنوعی آورده شده است:

  1. موضوعی را که به آن علاقه دارید و فکر می کنید به بهبود کیفیت زندگی یا کسب کار کمک می کند، انتخاب کنید.
  2. برخی از کلیدی ترین مفاهیم هوش مصنوعی را بیاموزید.
  3. یک راه حل سریع برای  مسئله پیدا کنید.راه حل باید به دور از پیچیدگی بوده و با کمترین هزینه قابل انجام باشد.
  4. پس از دریافت خروجی اولیه، و رضایت آن به سراغ بهینه سازی راه حل بروید. هدف توسعه و بهبود است.
  5. راه حل خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران نقاط قوت و ضعف آن پیدا شود.
  6. مراحل قبلی را مدام تکرار کنید تا به محصول نهایی نزدیک شوید.
  7. نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  8. راه حل خود را با استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی بهبود بخشید.

گوگل شرکتی است که از هوش مصنوعی برای ساخت محصولات خارق‌العاده مانند Google Photos، Gmail، ماشین‌های خودران، سیستم‌های توصیه و غیره استفاده می‌کند.

شما می توانید با تمرین بیشتر بر روی مفاهیم هوش مصنوعی و کار بر روی پروژه ها از سطح مبتدی تا پیشرفته، مهارت های مورد نیاز را به دست آورید.

بله، در برخی از سطوح، یادگیری هوش مصنوعی بدون کدنویسی امکان پذیر است. ابزارهای مختلفی در دسترس هستند که می توانند در انجام چنین یادگیری مفید باشند. اما اگر قصد دارید بخشی از صنعت فناوری اطلاعات باشید و به صورت حرفه ای فعالیت کنید، توصیه می‌شود کدنویسی را نیز یاد بگیرید.

پاسخ به این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند روش یادگیری شما (خودآموزی مبتنی بر کتاب یا ویدیویی، در مدرسه، دانشگاه و کارشناسی ارشد و غیره)، برنامه درسی که دنبال می‌کنید. چند ساعت برای یادگیری علوم داده وقت می گذارید؟ چقدر پیش زمینه ریاضیاتی و کدنویسی دارید؟ به طور متوسط، برای فردی که تجربه قبلی کدنویسی و/یا سابقه ریاضی ندارد، از 7 تا 12 ماه مطالعه فشرده طول می کشد تا تبدیل به یک متخصص شود. دانشمند داده سطح ابتدایی مهم است که به خاطر داشته باشید که یادگیری فقط مبانی نظری علم داده ممکن است شما را به یک دانشمند داده واقعی تبدیل نکند. هر برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید، باید به تمرین مهارت‌های خود، ساخت پروژه‌های علم داده، ایجاد پورتفولیوی پروژه‌تان، کاوش در موارد استفاده از علم داده در حوزه‌های مختلف و آزمایش رویکردهای جایگزین برای حل همان تکلیف علم داده توجه کنید. همه این فعالیت ها، اگر با پشتکار و پشتکار انجام شوند، می توانند نسبتاً زمان بر باشند. با این حال، این بهترین راه برای تسلط بر مهارت های علم داده و کسب مهارت های آماده کار است. برای تسریع روند یادگیری خود، یک برنامه خودآموز آنلاین با برنامه درسی متعادل را انتخاب کنید که مهمترین تکنیک ها و جنبه های علم داده را پوشش می دهد. این به شما کمک می کند زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید، در مورد راحت ترین و سازنده ترین رویکرد برای یادگیری مطالب تصمیم بگیرید که به شما امکان می دهد از هر کجا که به کامپیوتر و اینترنت دسترسی دارید تا با سرعت زیاد یاد بگیرید.

فرایند ثبت سفارش پروژه‌های شرکتی هوش مصنوعی

1- ارزیابی

پس از ثبت سفارش پروژه هوش مصنوعی توسط شما، این موضوع را مشخص می‌کنیم که آیا ایده طرح شده پتانسیل لازم اجرایی‌شدن را دارا باشد. در این مرحله ممکن است همکاران ما اطلاعات دقیق‌تر نیاز داشته باشند که از طریق ایمیل یا جلسه آنلاین مطرح می‌شود.

2- تدوین صورت پروژه

پس از ارزیابی اولیه، متناسب با نیاز شرکت، گام‌های پروژه و نقشه راه و جدول زمان‌بندی تدوین می‌شود.

3- گردآوری اطلاعات

پس از کسب اطمینان از درک نیازهای کسب‌وکارتان، سفارش پروژه هوش مصنوعی شما وارد فاز اجرای نهایی خواهد شد.

4- آماده‌سازی پروژه اولیه

پس از آماده‌سازی اطلاعات، به سراغ پیاده‌سازی الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری ماشین رفته و پس از کسب نتیجه دلخواه، یک مدل اولیه یا MVP ارائه خواهیم کرد. در ادامه متناسب با بازخورد شما، فاز بعدی شروع خواهد شد.

5- توسعه و پیاده‌سازی

اگر داده‌های لازم برای انجام پروژه در خود شرکت موجود باشد که از آن استفاده خواهد شد در غیر این صورت تیم ما داده‌های موردنیاز را از منابع آنلاین جمع‌آوری می‌نماید.

دیتاهاب؛

رابط کارفرما و مجری

تیم باتجربه دیتاهاب که سال‌ها در زمینه تدریس هوش مصنوعی و تربیت نیروی متخصص هوش مصنوعی فعالیت داشته و پروژه‌های مختلفی انجام داده، به‌واسطه تجربه زیادی که در این مسیر کسب کرده، با نیازهای کارفرما به‌خوبی آشناست و واسط بین کارفرما و مجری شده است. اگر کارفرما هستید به‌راحتی می‌توانید در زمینه‌های شغلی مختلف، پروژه سفارش دهید. می‌توانید از سمت مجریان پروژه پیشنهاد برای انجام پروژه دریافت کنید و هم‌زمان می‌توانید امتیاز مجریان و نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید تا با اطمینان خاطر، بهترین فرد را برای انجام سفارش خود، انتخاب کنید.

بخش زیادی از پروژه‌های انجامی در سایت ما پروژه‌های AI هست. مجریان زیادی در این حوزه در سایت مشغول به فعالیت هستند که باتوجه‌به پروژه‌های انجام شده آن‌ها می‌توانید برای همکاری با آنها اقدام نمایید.

دیتاهاب؛

به کسب‌وکار شما کمک می‌کند

افراد زیادی به‌عنوان فریلنسر در سایت ما مشغول فعالیت هستند، افرادی با توانایی‌ها، استعدادها و حرفه‌های مختلف که در زمینه‌های مربوط به شغلشان، ماهر و مجرب هستند، افرادی که هرکدام خلاقیت و تفکر منحصربه‌فرد خودشان را دارند.

لازم نیست همه کارها را شما انجام دهید فقط کافی است شروع به سفارش پروژه برای کسب‌وکارتان کنید و خواهید دید در تمام مواردی که شما نیاز به انجام یک پروژه هوش مصنوعی دارید، افراد متخصص در این کار به کمک شما می‌آیند و بهترین نتیجه را به شما ارائه می‌دهند.

اجرای پروژه متنوع
پروژه متنوع هوش

هدف ما رضایت شماست.

سفارش پروژه هوش مصنوعی در یک شرکت معتبر

سفارش انجام پروژه هوش مصنوعی در سایت دیتاهاب

شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب

آماده انجام پروژه‌های هوش مصنوعی شما توسط بهترین مجریان و برنامه‌نویسان کشور است؛ افرادی که هم تحصیلات عالی خود را در دانشگاه‌های برتر ایران سپری کرده و هم سابقه زیاد کاری در شرکت‌های مطرح دارند. شما به‌راحتی از طریق سایت می‌توانید پروژه خود را به‌صورت آنلاین ثبت نمایید و منتظر باشید تا ماهرترین مجریان سایت برای کار شما پیشنهاد قیمت بدهند.

شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه‌های هوش مصنوعی همانند یک راهنما در انجام پروژه کنار شما و شرکتتان خواهند بود.

انواع پروژه هوش مصنوعی

متخصصان و برنامه‌نویسان شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب آمادگی کافی دارند تا پروژه‌های هوش مصنوعی شما را با زبان‌های متلب، پایتون، R و Julia به عهده گرفته و آن را باکیفیت مطلوب، مناسب‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان تحویل دهند.

تکنولوژی انجام پروژه‌های هوش مصنوعی

در انجام پروژه‌های هوش مصنوعی و متناسب با به‌روز شدن دائمی آن، تیم دیتاهاب همواره از جدیدترین متدها در پروژه‌ها استفاده می‌کند.

اجرای تیمی پروژه

خدمات هوش مصنوعی دیتاهاب

Phoneicon

مشاوره در انجام پروژه‌های هوش مصنوعی در همه مقاطع تحصیلی

باتوجه‌به رشد هوش مصنوعی، امروزه تعداد زیادی از پروژه پایانی در دانشگاه حول همین موضوع تعریف می‌شود. شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب که دارای سوابق پژوهشی قوی هستند در زمینه انجام پروژه پایانی هوش مصنوعی، مشاوره‌های ارزشمندی ارائه خواهند داد. کارشناسان شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب آمادگی لازم دارند تا به‌عنوان مشاور باتجربه و قابل‌اعتماد، دانشجویان عزیز را در انجام پروژه‌های هوش مصنوعی مرتبط به پایان‌نامه یا مقاله‌شان، در رشته و گرایش‌های مختلف همراهی کنند.

Location Icon

انجام پروژه‌های هوش مصنوعی با متلب و پایتون

به دلیل محبوبیت فراوان پایتون، اکثر پروژه‌های هوش مصنوعی به زبان پایتون انجام می‌شود. مزیت اصلی پایتون، سادگی آن است. امروزه شرکت‌های فراوانی برای توسعه و هوشمندسازی کسب‌وکار خود به سراغ زبان برنامه‌نویسی پایتون می‌روند. شاید بیراه نباشد اگر ادعا کنیم که محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی در حوزه مسائل مرتبط با هوش مصنوعی پایتون است. البته متناسب با شرایط و تقاضای کارفرما، پروژه‌های دیگری که به زبان‌های متلب یا R و Julia باشند هم انجام می‌شود.

Mail icon

انجام پروژه‌های کمک‌آموزشی هوش مصنوعی

به دلیل اینکه بخشی از پروژه‌های دریافتی سایت، پروژه‌های کمک‌آموزشی هوش مصنوعی هستند، ما سعی می‌کنیم پروژه‌ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا خودتان بتوانید آن را یاد بگیرید. در صورت لزوم، کلیه فرایند انجام و اجرای پروژه، در قالب فایل صوتی یا تصویری، آموزش داده می‌شود تا درک مناسبی نسبت به پروژه ایجاد شود.

خدمات سفارش پروژه هوش مصنوعی دیتاهاب برای شرکت‌ها

خدمات هوش مصنوعی کاربردهای بسیار متنوعی دارد. هوش مصنوعی تقریباً در هر زمینه‌ای کاربرد پیدا کرده است. برخی از کاربردهای هوش مصنوعی شامل موارد زیر می‌شود.

Group 11 Copy

یادگیری ماشین

با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین، علاوه بر دریافت نتایج مناسب، در زمان و هزینه صرفه‌جویی خواهد شد. برخلاف باور عموم افراد، یادگیری ماشین هنوز حرف زیادی برای گفتن دارد و در موارد متعدد در عین سادگی، بهتر از تکنیک‌های جدیدتر مبتنی بر شبکه‌های عصبی عمل می‌کند. پس به‌جای تمرکز روی روش، باید تمرکز خود را معطوف به دریافت نتایج بهینه با مناسب‌ترین هزینه و زمان است.

Group 21

بینایی ماشین

متخصصان مجموعه دیتاهاب، تجربه فراوانی در توسعه راهکارهایی برای شناخت اشیا و دسته‌بندی تصاویر مبتنی بر یادگیری عمیق دارند.

Group 20

شبکه عصبی

شبکه عصبی مصنوعی سیستمی محاسباتی است که با الهام از شبکه‌های عصبی مغز موجودات زنده طراحی شده است. این شبکه از مجموعه واحدهای به هم مرتبطی تشکیل شده است که به آنها گره Node گفته می‌شود. شبکه‌های عصبی مصنوعی، روش‌های محاسباتی نوین برای یادگیری ماشینی، نمایش دانش و در انتها اعمال دانش به‌دست‌آمده در جهت پیش‌بینی پاسخ‌های خروجی از سامانه‌های پیچیده هستند. از این روش برای پردازش داده‌ها و اطلاعات به‌منظور یادگیری و ایجاد دانش قرار دارد.

Group 21

هوش مصنوعی در بانکداری

با تغییراتی که پیشرفت فناوری در زندگی روزمره افراد ایجاد کرده، سیستم بانکداری سنتی نیز برای همگام شدن با این سبک زندگی و برآورده کردن انتظارات مشتریان باید تغییرات اساسی ایجاد می‌کرد. از جمله تغییرات اساسی این صنعت، استفاده از علوم ارتباطات و اینترنت بانک در ارائه خدمات به مشتریان بود. با ایجاد خدماتی مانند موبایل بانک، اینترنت بانک و خدمات دیگری مانند جابه‌جایی پول از حسابی به‌حساب دیگر در لحظه و…، صنعت بانکداری توانست مطابق با نیازهای روز مشتریان خود را به‌روزرسانی کند. البته هنوز با استفاده دقیق از هوش مصنوعی در این حوزه فاصله داریم ولی خوشبختانه از هوش مصنوعی در زمینه کشف تقلب و کلاهبرداری به‌خوبی استفاده شده است.

Group 21

هوش مصنوعی در منابع انسانی

• انتخاب و استعدادیابی برای استخدام افراد مناسب برای سازمان‌ها • ارزیابی‌های هوشمند کارکنان • افزایش اتوماسیون و خودکارسازی فعالیت‌ها و بهبود راندمان کارکنان

Group 13 Copy

هوش تجاری

هوش تجاری، یا به‌اختصار BI یک فرایند تکنولوژی محور برای تحلیل داده‌هاست. استفاده از هوش تجاری و خصوصاً داشبوردهای مدیریتی، امکان پایش آنی کسب‌وکار از جنبه‌های مختلف مثل میزان سود، میزان جذب مشتریان جدید و ... فراهم می‌کند و بهترین ابزار کمکی برای اتخاذ تصمیمات صحیح در مقاطع حساس است؛ زیرا تصمیم‌های که مبتنی بر داده، قابل‌اطمینان‌ترین تصمیم‌هاست.

Group 21

یادگیری تقویتی

از یادگیری تقویتی برای حل مسائل مبتنی بر پاداش استفاده می‌شود. در یادگیری تقویتی عامل با آزمون‌وخطا یاد می‌گیرد و سعی می‌کند با انجام‌دادن برخی اقدامات در محیط حداکثر پاداش را به دست آورد.

Group 20

هوش مصنوعی و دستیار صوتی

به‌صورت کلی یک دستیار صوتی برنامه‌ای است که به فرمان صوتی که به آن داده می‌شود واکنش نشان داده و درخواست کاربر را اجرا می‌کند. دستیار می‌تواند پاسخی به کاربر بدهد، فعالیت‌هایی مانند اجرای یک آهنگ، تماس تلفنی یا اجرای یک برنامه را انجام دهد.

Group 20

هوش مصنوعی در ربات‌ها

ربات‌ها ماشین‌های هوشمندی هستند که می‌توانند کار را سریع‌تر، دقیق‌تر و کارآمدتر از انسان‌ها انجام دهند. ربات‌های دارای حسگر توانایی تشخیص گرما، نور، رطوبت و غیره را دارند. این ربات‌ها به کمک هوش مصنوعی می‌توانند با محیط سازگار شوند و از تجربیات گذشته خود بیاموزند.

Group 20

هوش مصنوعی در کسب‌وکار

• شناخت عمیق‌تر مشتری و نیازهای آن • ارائه محصول و خدمات در زمان درست به مشتریان • تحلیل نظرات و آگاهی از احساس مشتریان نسبت به برند شما

content icon new

هوش مصنوعی در خرده‌فروشی

در سال‌های اخیر هوش ‌مصنوعی به یک عامل استراتژیک در صنعت خرده‌فروشی تبدیل شده است. شرکت تحقیقات بازاریابی «پکت یکا» پیش‌بینی کرده است که درآمد حاصل از هوش مصنوعی از ۶۴۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۵ افزایش خواهد یافت. راه‌حل‌های کاربردی هوش‌ مصنوعی در صنعت خرده‌فروشی به صاحبان این صنایع کمک می‌کند تا انتظارات مشتریان را بهتر برآورده کنند.

Group 17

پردازش زبان طبیعی

پردازش زبان طبیعی شاخه‌ای از هوش مصنوعی است که به کامپیوترها در درک، تفسیر و دست‌کاری زبان انسان کمک می‌کند. ابزارهای پردازش زبان طبیعی می‌توانند به کسب‌وکارها در تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و کشف بینش و اطلاعات موجود در آن‌ها کمک کنند؛ علاوه‌ بر این، فرایندهای وقت‌گیر را خودکار و به آن‌ها در کسب مزیت رقابتی کمک می‌کنند.

content icon new

یادگیری عمیق

یادگیری عمیق، یک زیرشاخه از یادگیری ماشین است که مفاهیم انتزاعی سطح بالا در دادگان را مدل می‌کند. معمولاً در مسائلی که یادگیری ماشین نتیجه خوبی نمی‌دهد به سراغ این ابزار قوی می‌رویم. البته هزینه پردازشی یادگیری عمیق نکته منفی همیشگی است.

content icon new

هوش مصنوعی در صنعت بازی

اولین رد پای بزرگ کامپیوترها دربازی‌های کامپیوتری در سال 1997 دیده می‌شود، زمانی که مشهورترین هماورد انسان در مقابل ماشین صورت گرفت. گری کاسپارف قهرمان شطرنج جهان که سال‌ها با این عنوان شناخته می‌شد در سال 1997 در مقابل ماشینی ساخته شده توسط شرکت آی‌بی‌ام به نام "دیپ بلو" قرار گرفت که توانایی محاسبه ۲۰۰ میلیون وضعیت را در هر ثانیه داشت! وی در اولین بازی موفق بود و توانست دیپ بلو را شکست دهد اما سال بعد و در بازی برگشت مغلوب کامپیوتر شد. باوجوداینکه بسیاری از افراد بعد از شکست انسان در مقابل کامپیوتر بر این باور بودند که بازی شطرنج در میان مردم کم‌رنگ خواهد شد اما امروزه می‌بینیم که بسیاری از مردم حتی روی تلفن‌های همراه خود یک "دیپ بلو" دارند در مقابل آن مشغول بازی شطرنج هستند.

content icon new

هوش مصنوعی در احراز هویت

• فرایندهای کشف تقلب • مبارزه با پول‌شویی • شناسایی تراکنش‌های مشکوک

Group 21

هوش مصنوعی در تشخیص دست خط

با کمک از تکنیک‌های به‌روز، درک دست خط انسان برای سیستم‌های کامپیوتری امکان‌پذیر شده است. این می‌تواند با دست خط مطابقت داشته باشد و همچنین می‌تواند دست خط انسان را به متن قابل ویرایش تبدیل کند.

ابزارهای هوش مصنوعی مورداستفاده مجموعه دیتاهاب، کدام‌اند؟ 

کاربرد هوش مصنوعی

  • هوش مصنوعی در حوزه سلامت
  • هوش مصنوعی در حوزه آموزش
  • هوش مصنوعی در حوزه سیاست
  • هوش مصنوعی در حوزه نظامی
  • هوش مصنوعی در حوزه کسب‌وکار
  • هوش مصنوعی در حوزه اقتصاد
  • هوش مصنوعی در صنعت خودروسازی
  • هوش مصنوعی در حوزه بیمه
  • هوش مصنوعی در حوزه کشاورزی
  • هوش مصنوعی در حوزه فضانوردی
  • هوش مصنوعی در حوزه دارو
  • هوش مصنوعی در حوزه موسیقی
  • هوش مصنوعی در حوزه بازاریابی
  • هوش مصنوعی در حوزه حمل‌ونقل
  • و سایر حوزه‌ها

شرکت هوش مصنوعی دیتاهاب چه پروژه‌های هوش مصنوعی را می‌تواند انجام دهد؟

  • انجام پروژه‌های پایتون
  • انجام پروژه‌های متلب
  • انجام پروژه‌های R
  • انجام پروژه‌های Julia
  • انجام پروژه‌های داده‌ کاوی
  • انجام پروژه‌های یادگیری ماشین
  • انجام پروژه‌های یادگیری عمیق
  • انجام پروژه‌های شبکه عصبی
  • انجام پروژه‌های الگوریتم ژنتیک
  • انجام پروژه‌های پردازش تصویر و بینایی ماشین
  • انجام پروژه‌های پردازش زبان طبیعی
  • انجام پروژه‌های پردازش سیگنال
  • انجام پروژه‌های شناسایی الگو
  • انجام پروژه‌های تشخیص چهره
  • انجام پروژه‌های برنامه‌نویسی
  • انجام پروژه هوش مصنوعی
  • انجام پروژه‌های مهندسی کامپیوتر
  • انجام پروژه‌های برنامه‌نویسی هوش مصنوعی
  • انجام پروژه‌های پیاده‌سازی با هوش مصنوعی
  • مشاوره انجام پروژه‌های درسی هوش مصنوعی
  • انجام پروژه‌های شبکه عصبی با متلب
  • انجام پروژه‌های شبکه عصبی با R
  • انجام پروژه‌های شبکه عصبی با Julia
  • انجام پروژه‌های شبکه عصبی با پایتون
  • انجام پروژه‌های شبکه عصبی با Rapid Miner
  • انجام پروژه هوش مصنوعی رشته مهندسی کامپیوتر
  • انجام پروژه هوش مصنوعی رشته های مهندسی
  • انجام پروژه هوش مصنوعی با R
  • شبیه‌سازی مقاله هوش مصنوعی
  • انجام کلیه پروژه هوش مصنوعی
  • انجام پروژه هوش مصنوعی با متلب MATLAB
  • انجام پروژه هوش مصنوعی با پایتون Payton
  • انجام پروژه هوش مصنوعی سازمانی
  • انجام پروژه هوش مصنوعی مهندسی برق
  • انجام پروژه هوش مصنوعی JAVA
  • انجام پروژه هوش مصنوعی با متلب
  • آموزش شبیه‌سازی مقاله هوش مصنوعی
  • انجام پروژه برنامه‌نویسی هوش مصنوعی با  LISP
  • انجام پروژه هوش مصنوعی  C++
  • انجام پروژه‌های الگوریتم ژنتیک
  • انجام پروژه هوش مصنوعی در رشته مدیریت
  • انجام پروژه هوش مصنوعی الگوریتم ازدحام ذرات  PSO
  • انجام پروژه فازی هوش مصنوعی
  • انجام پروژه‌های داده‌ کاوی با R
  • انجام پروژه‌های داده‌ کاوی با پایتون
  • انجام پروژه‌های داده‌ کاوی با Rapid Miner
  • انجام پروژه‌های داده‌ کاوی با Weka
  • انجام پروژه با Rapid Miner
  • انجام پروژه با Weka
  • انجام پروژه با SPSS
  • انجام پروژه‌های یادگیری ماشین با Julia
  • انجام پروژه‌های یادگیری ماشین با Matlab
  • انجام پروژه‌های یادگیری ماشین با پایتون
  • انجام پروژه‌های یادگیری ماشین با R
  • انجام پروژه یادگیری ماشین با Rapid Miner
  • انجام پروژه یادگیری ماشین با Weka
  • انجام پروژه یادگیری ماشین با SPSS
  • انجام پروژه‌های یادگیری عمیق با پایتون
  • انجام پروژه‌های یادگیری عمیق با متلب
  • انجام پروژه‌های یادگیری عمیق با R
  • انجام پروژه‌های یادگیری عمیق با Julia
  • انجام پروژه‌های یادگیری عمیق با Rapid Miner
  • انجام پروژه‌های یادگیری عمیق با Java
  • پروژه متن کاوی با پایتون
  • انجام پروژه داده کاوی با پایتون
  • انجام پروژه داده کاوی با رپیدماینر
  • انجام پروژه های داده کاوی
  • انجام پروژه داده کاوی با Python
  • انجام پروژه شبکه عصبی
  • انجام پروژه ماشین لرنینگ با پایتون
  • انجام پروژه های شبکه عصبی
  • مشاوره پایان نامه شبکه عصبی
  • مشاوره انجام پایان نامه داده کاوی
  • مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد داده کاوی
  • انجام پروژه برنامه‌نویسی  PROLOG
  • انجام پروژه برنامه‌نویسی جاوا هوش مصنوعی